Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Je hebt het verkeerde artikel besteld of je wenst toch een ander product? Niet erg, zolang je bestelling nog niet verpakt is, kun je jouw bestelling annuleren.

  • Ga naar mijn bestellingen.
  • Klik op mijn bestelling annuleren.
  • Klik op 'Bestelling annuleren' om de gehele bestelling te annuleren of op 'Artikel annuleren' om afzonderlijke artikelen te verwijderen. Volg daarna de aanwijzingen die op je scherm komen.

Gelieve met het onderstaande rekening te houden:

  • De opties 'Artikel annuleren' of 'Bestelling annuleren' zijn enkel voor een beperkte tijd actief. Daarna kan de bestelling niet meer geannuleerd worden.
  • Je kunt een annulering niet ongedaan maken. Je kan vanzelfsprekend een nieuwe bestelling bij ons plaatsen.
  • Bestellingen waarbij een cadeaubon gebruikt werd, kunnen enkel geheel geannuleerd worden.
  • Het adres kan, nadat de bestelling geplaatst is, niet meer gewijzigd worden. Je kunt wel de bestelling annuleren, respectievelijk retourneren en bij een volgende bestelling een nieuw adres opgeven.
  • Partnerartikelen: Als je meer dan één partnerartikel besteld hebt dan kun je deze alleen allemaal tegelijk annuleren. Het is niet mogelijk slechts één van deze artikelen te annuleren.

Kun je het antwoord dat je zoekt niet vinden?
Neem contact met ons op

Wil je 10% korting* op je volgende bestelling?

Schrijf je in voor de Zalando-nieuwsbrief en krijg niet alleen 10% korting op je eerstvolgende bestelling, maar ontvang ook updates over sales, trends en outfitinspiratie.

Raadpleeg ons privacybeleid voor meer informatie over hoe Zalando jouw gegevens verwerkt.