Je hebt het verkeerde artikel besteld of je wenst toch een ander product? Niet erg, zolang je bestelling nog niet verpakt is, kun je jouw bestelling annuleren.
- Ga naar 'mijn bestellingen'.
- Klik op 'mijn bestelling annuleren'.
- Klik op 'Bestelling annuleren' om de gehele bestelling te annuleren of op 'Artikel annuleren' om afzonderlijke artikelen te verwijderen. Volg daarna de aanwijzingen die op je scherm komen.
- Als je je bestelling betaald hebt per bankoverschrijving, dan kun je de terugbetaling binnen 5 werkdagen op je rekening verwachten. Voor betalingen met PayPal en creditcard kan dit tot aan maximaal 14 dagen duren.
Gelieve met het onderstaande rekening te houden:
- De opties 'Artikel annuleren' of 'Bestelling annuleren' zijn enkel voor een beperkte tijd actief. Zodra je bestelling verpakt is kan deze niet meer geannuleerd worden.
- Je kunt een annulering niet ongedaan maken. Je kan vanzelfsprekend wel een nieuwe bestelling bij ons plaatsen.
- Bestellingen waarbij een cadeaubon gebruikt werd, kunnen enkel geheel geannuleerd worden.
- Het adres kan, nadat de bestelling geplaatst is, niet meer gewijzigd worden. Je kunt wel de bestelling annuleren, respectievelijk retourneren en bij een volgende bestelling een nieuw adres opgeven.
- Partnerartikelen: Als je meer dan één partnerartikel besteld hebt dan kun je deze alleen allemaal tegelijk annuleren. Het is niet mogelijk slechts één van deze artikelen te annuleren.