Wanneer je je account wilt verwijderen, kun je dit aanvragen in je account.
Houd er rekening mee dat we je account alleen kunnen verwijderen als:
- Je geen openstaande facturen meer hebt
- Je geen terugbetalingen meer van ons moet krijgen
- Er geen tegoed meer op je account staat
- Je geen bestellingen meer in het verzendproces hebt zitten
Als je account niet voldoet aan bovenstaande voorwaarden, kunnen we je account niet direct verwijderen. Indien je nog openstaande bestellingen hebt, willen we je vragen deze eerst af te ronden. Voor openstaande terugbetalingen en bestellingen die zich nog in het verzendproces bevinden, vragen we je vriendelijk om geduld te hebben. Heb je minder dan 100 dagen geleden een bestelling geplaatst, dan wordt je account pas verwijderd wanneer de retourtermijn van 100 dagen is verstreken.
Maak je ook gebruik van Zalando Lounge of Zalon?
Als je Zalando-account is verwijderd, wordt het ook verwijderd in onze gekoppelde diensten zoals Zalando Lounge en Zalon.
Ben je verhuisd naar een ander land?
Dan hoef je geen nieuw account aan te maken. Gebruik gewoon je bestaande inloggegevens om toegang te krijgen tot de Zalando-webshop van het land van waaruit je winkelt en voeg een nieuw factuur- en afleveradres toe in dat land.