faq | Mijn account | Adres wijzigen

Adres wijzigen

In je account kun te allen tijde adressen toevoegen of wijzigen. Je kunt hierbij ook kiezen voor een verschillende adressen als factuuradres en afleveradres. Als je maar één adres invoert, wordt dit automatisch ingesteld als zowel factuuradres als afleveradres. 

Tijdens het plaatsen van je bestelling heb je ook altijd de optie om je adres te wijzigen. Hierdoor heb je de vrijheid om bijvoorbeeld de ene keer je bestelling te laten bezorgen bij je thuis en de volgende keer op het kantoor. Controleer je adresgegevens hier altijd zorgvuldig, zodat je bestelling op het juiste adres geleverd wordt.

Let op! Na het definitief plaatsen van je bestelling kun je het afleveradres niet meer wijzigen. Ook voor onze klantenservice is dit niet mogelijk.


Kun je het antwoord dat je zoekt niet vinden?
Neem contact met ons op
Chat met ons

We helpen je graag verder via chat. Het kan zijn dat de medewerker je in het Engels te woord staat.

Bel ons

Je kunt ons bereiken van maandag tot zondag van 08:00 tot 00:00.

Houd je bestelnummer bij de hand voor een sneller antwoord op je vraag.

Wil jij 10% korting?*

Ontvang updates per e-mail van Zalando.nl

Schrijf je in en blijf op de hoogte van mode en meer.

Beheer je voorkeuren

Wat interesseert je het meest?

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over hoe wij jouw gegevens verwerken. Je kan je op elk moment kosteloos uitschrijven.