Ik heb geen retourlabel ontvangen

Indien je geen retourlabel hebt ontvangen bij je bestelling, kun je deze gemakkelijk aanmaken in je eigen account. Wanneer je een retourzending aanmeldt via ‘artikelen terugzenden’, wordt er automatisch een nieuw retourdocument voor je aangemaakt. Je kunt deze vervolgens in de volgende stap downloaden als PDF-bestand en afdrukken.

Plak het deel met de barcode op je doos of zak, en geef deze kosteloos af bij het dichtstbijzijnde PostNL-punt. Meer informatie over het terugsturen van een artikel vind je hier.

Heb je je retour al wel aangemeld, maar ben je vergeten het retourdocument te downloaden? Nadat je je retourzending hebt aangemeld kun je het retourdocument ook altijd onder ‘mijn retourzendingen’ terugvinden.

Als je een partnerartikel wilt retourneren en geen retourlabel hebt ontvangen, neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice.


Kun je het antwoord dat je zoekt niet vinden?
Neem contact met ons op

Wil je 10% korting* op je volgende bestelling?

Schrijf je in voor de Zalando-nieuwsbrief en krijg niet alleen 10% korting op je eerstvolgende bestelling, maar ontvang ook updates over sales, trends en outfitinspiratie.

Raadpleeg ons privacybeleid voor meer informatie over hoe Zalando jouw gegevens verwerkt.