Een partnerartikel retourneren? Het volgende is belangrijk om te weten!
- 100 dagen retourrecht;
- Géén online aanmelding van je retourzending nodig;
- Retourneer rechtstreeks naar de partner*.
Volg deze stappen voor een succesvolle retourzending;
- Stop het artikel terug in de doos waarin je het ontvangen hebt;
- Gebruik het retourdocument bijgevoegd in de doos;
- Plak het retouretiket over het verzendetiket op de bovenkant van de doos;
- Geef je pakket af bij het voor jou dichtstbijzijnde PostNL-kantoor;
- Bij afgifte van het pakket ontvang je een verzendbewijs, bewaar deze goed;
- Per e-mail ontvang je een bevestiging dat je retourzending is ontvangen.
Neem alsjeblieft contact op met onze klantenservice als;
- Het retourdocument bij je bestelling ontbreekt of als je deze kwijt bent;
- Het retourdocument is verlopen;
- Je moet betalen voor het retourneren (zonder het verzendbewijs kunnen de gemaakte kosten niet worden vergoed);
- Je retourzending na 14 dagen nog niet is verwerkt.
* sommige partnerartikelen worden geleverd in dezelfde doos met Zalando-artikelen. Je kunt deze partnerartikelen dan ook in dezelfde doos met de Zalando-artikelen retourneren.