- Wat is de levertijd?Bij het plaatsen van je bestelling en in je bestelbevestiging zie je de verwachte levertijd - deze is afhankelijk van het soort artikel en de verzendmethode. Zodra je bestelling is verzonden ...
- Zijn er verzend- en retourkosten?*Onze standaard levering is in de meeste gevallen GRATIS, zolang je voldoet aan de minimale bestelwaarde van 19,90 EUR ...
- Wat is langeafstandslevering?Zalando biedt nu de mogelijkheid om te kiezen uit een groter assortiment van items door middel van langeafstandslevering ...
- Wat is Avond-expresslevering?Zalando biedt de optie Avond-expresslevering aan, waarbij je bestelling vervolgens binnen één à twee dagen tussen 17:30 en 21:30 door DHL wordt afgeleverd ...
- Hoe kan ik mijn bestelling volgen?Op het moment dat je bestelling wordt verzonden, zie je dit terug in je account en ontvang je een e-mail ter bevestiging …
- Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een afhaalpunt?Je kunt er in de meeste gevallen voor kiezen om je bestelling te laten leveren bij een PostNL afhaalpunt ...
- Kan ik iets bestellen vanuit ander land?Heb je een item gezien, maar is deze niet beschikbaar in de Nederlandse shop? Helaas is het niet mogelijk om een item van een andere shop naar Nederland te verzenden ...
- Kan ik mijn bestelling nog op een ander adres laten bezorgen?Heb je een verkeerd adres ingevuld of zijn je plannen gewijzigd? Zodra je je bestelling hebt geplaatst ...
- Wat gebeurt er met je bestelling als je niet thuis bent?De bezorger van PostNL, DHL, DPD, Budbee of Fietskoeriers biedt de bestelling aan op het afleveradres. Mocht je niet aanwezig zijn tijdens …
- Ik heb een artikel ontvangen dat ik niet heb besteldStuur het artikel alsjeblieft naar ons terug en geef hierbij aan dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen door reden 9 …
- Mis je een artikel bij je bestelling?In het geval dat je één of meerdere artikelen hebt besteld, maar deze artikelen niet hebt ontvangen …
- Meerdere bestellingen in één pakketIn sommige gevallen sturen we je meerdere bestellingen in één pakket toe. We bundelen je bestellingen om je artikelen op de snelste, meest milieuvriendelijke manier te bezorgen ...
- Heb je een beschadigd pakket ontvangen?Het spijt ons dit te vernemen en hopen dat je de artikelen intact en volledig hebt ontvangen ...