accountaccountbagbagzalando logomenu

PERSBERICHTEN

Zalando's perspagina

Zalando op weg naar een omzet van 3 miljard euro in 2015

Berlijn, 12 november 2015 - Het marktaandeel van Zalando SE, het meest toonaangevende online modeplatform van Europa, is in het derde kwartaal aanzienlijk gegroeid. Bovendien heeft de organisatie al na de eerste negen maanden van 2015 bijna de omzet van het hele jaar 2014 bereikt. Met het voorgenomen groeitraject bereikt Zalando een omzet van bijna 3 miljard euro over heel 2015, en heeft het aan het eind van het jaar ongeveer 10.000 werknemers in dienst. meer informatie

Zalando gaat mobiel tijdens "10 Days Downtown"

Berlijn, 18 juni 2015 - Voor de derde keer op rij is Zalando hoofdsponsor van het consumentenprogramma van Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam. Van 3 tot en met 12 juli worden er dagelijks fashion activiteiten georganiseerd voor het grote publiek. Ook dit seizoen is Zalando weer gedurende tien dagen offline aanwezig in Amsterdam. Niet op een vaste locatie zoals tijdens de vorige editie maar met een rondreizend Zalando Fashion House. Tijdens Zalando presents 10 Days Downtown zal op verschillende locaties in de stad het Zalando Mobile Fashion House de fashion afficionado voorzien van de nodige mode inspiratie. meer informatie

Zalando breidt tech-activiteiten uit naar Dublin en creëert tot 200 banen

Dublin, 22 april 2015 – Zalando SE, Europa's meest toonaangevende online fashion platform, heeft vandaag het nieuwe Zalando Fashion Insights Centre in Dublin geopend. De Ierse premier Enda Kenny was aanwezig bij de officiële opening in Dublin's Silicon Docks, evenals Robert Gentz, oprichter en lid van de Raad van Bestuur van Zalando. meer informatie

(ENGELS) Trading update: Zalando achieves best ever first quarter result

Berlijn, 15 april 2015 - Zalando SE, Europe’s leading platform for fashion online, grew group revenues in the first quarter of 2015 to EUR 635-648 million (Q1 2014: EUR 501 million) or by 27-29 per cent, according to preliminary figures. Zalando expects to achieve an adjusted EBIT of EUR 25-39 million, corresponding to an adjusted EBIT margin of 4-6 per cent in the first quarter of 2015 (Q1 2014: EUR -23 million or -4.5 per cent). meer informatie

Zalando lanceert "Topshop at Zalando" campagne, waar je ook bent

Berlijn, 16 april 2015 - Van Clermont-Ferrand tot Korschenbroich, waar je ook bent; Zalando brengt TOPSHOP naar je toe. Cara toont in de campagne de nieuwste trends zoals de overall, 70s flared jeans, de little black dress en het suède fringe jasje. Het stijlicoon roept alle Europese modeliefhebbers op een grappige manier op om zich klaar te maken voor de nieuwste trends. meer informatie

Zalando blijft groeien in 2015

Berlijn, 5 maart 2015 – Zalando SE, Europa's toonaangevende online modeplatform, beoogt een groeistijging in 2015. Het doel is een omzetstijging van 20-25 procent. Het bedrijf blijft zich concentreren op winstgevende groei en kapitaalefficiëntie. Voor 2015 verwacht Zalando een EBITmarge vergelijkbaar met het sterke niveau van 2014 gevoerd door groei-investeringen op lange termijn: Zalando zal zijn modeplatform verder uitbreiden en meer mogelijkheden bieden om klanten en merken met elkaar te verbinden. meer informatie

Maak je klaar voor ss15 met arizona muse en ola rudnicka

Berlijn, 2 maart 2015. Knuffelen met dierbaren, snel het laatste nieuws doornemen of de sportschool in voor een ochtendworkout – zo starten de modellen uit onze laatste campagne hun dag. Om het plezier van een typisch ochtendritueel te delen komt de online retailer met haar nieuwe Are You Ready? Lente/Zomer campagne voor 2015. In de video, geregisseerd door New Yorker Gordon von Steiner, zijn de hoofdrollen weggelegd voor Arizona Muse, Ola Rudnicka, Christopher Folz, Jessie Li en Sabrina Loffreda. Zij laten de nieuwste items uit de SS15 collectie zien die op zalando.nl verkrijgbaar zijn. meer informatie

Zalando lanceert ‘Shop de Look’, de functie die helpt om de perfecte outfit te vinden

Berlijn, 19 februari 2015 - Zalando heeft 'Shop de Look' gelanceerd, een nieuwe functie die klanten inspireert om de perfecte combinatie voor hun favoriete items te vinden: zodra een product is geselecteerd, kunnen de andere items van de outfit, die getoond worden op de productdetailpagina, worden besteld. Klanten kunnen ook items kiezen die vergelijkbaar zijn met de look, en zo alternatieve suggesties en ideeën vinden. meer informatie

Zalando, sponsor van consumentenprogramma 10 Days Downtown, opent Fashion House tijdens Mercedes-Benz Fashionweek Amsterdam

Amsterdam, 6 januari 2015 - Op 17 januari 2015 opent Zalando het Zalando Fashion House op Haarlemmerdijk nummer 41. Op de looproute naar de officiële Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam locatie zal er een inspirerende plek komen voor alle modeliefhebbers. Het is een uitstekende plek om het consumentenprogramma Zalando Presents 10 Days Downtown en het officiële catwalk programma nog meer aan elkaar te koppelen. meer informatie