accountaccountbagbagzalando logomenu

Zalando SS15 met Arizona Muse en Ola Rudnicka

Alle persberichten

Berlijn, 2 maart 2015 - Knuffelen met dierbaren, snel het laatste nieuws doornemen of de sportschool in voor een ochtendworkout – zo starten de modellen uit onze laatste campagne hun dag. Om het plezier van een typisch ochtendritueel te delen komt de online retailer met haar nieuwe Are You Ready? Lente/Zomer campagne voor 2015. In de video, geregisseerd door New Yorker Gordon von Steiner, zijn de hoofdrollen weggelegd voor Arizona Muse, Ola Rudnicka, Christopher Folz, Jessie Li en Sabrina Loffreda. Zij laten de nieuwste items uit de SS15 collectie zien die op zalando.nl verkrijgbaar zijn.

Niets leuker dan je ´s ochtends klaar maken voor een nieuwe dag. Het ultieme moment voor jezelf en een kans om met je kleding een statement te maken naar de buitenwereld. De meer dan 1.500 merken die bij Zalando verkrijgbaar zijn, lopen uiteen van TOPSHOP tot Love Moschino en bieden je alles op het gebied van mode, schoenen, maar ook premium collecties en sportkleding. Met de Are You Ready? campagne laat Zalando speels zien wat haar nieuwste collectie te bieden heeft.

In deze campagne laat de Europese retailer zien hoe je een all-over denim of 70’s vintage outfit draagt, dat bloemen zeker te combineren zijn met andere prints, de army stijl ook buiten het leger gedragen wordt en dat alles te mixen is met basic items. Of je nu zin hebt om je helemaal op te doffen, je meer kiest voor een casual look of je een designer stuk juist graag met basic items combineert: Zalando maakt je klaar voor een nieuwe dag.

"Gordon von Steiner legde de essentie van een typisch ochtendritueel vast, inclusief laatste spiegelcheck voor je het huis verlaat. We wilden laten zien hoe divers onze collectie is door verschillende mensen diverse items te laten dragen. En natuurlijk wilden we ook uitstralen hoe leuk het is om je klaar te maken voor een nieuw modeseizoen”, zo sprak Carsten Hendrichs, Vice President Brand Marketing bij Zalando.

Klanten shoppen de laatste collectie uit de Lente/Zomer campagne handig vanuit huis. De Are You Ready-campagne wordt in maart 2015 zowel offline (advertenties) als online (zalando.nl, Facebook, YouTube, Twitter, Instagram en Google+) gelanceerd. Voor meer informatie bezoekt u www.zalando.nl.

#zalandostyle #iamready

Campaign Credits
Art Direction: Zalando. Creative Director: Chang Lin, Cathy Boom. Film Director: Gordon von Steiner. D.O.P: Todd Banhazl. Music: Gufo. Set Design: Daniel Graff. Styling: Tony Irvine. Executive Producer: Bakery Films. Post Production: Slaughterhouse. Campaign Photography: Gregory Harris.